18 september

vet inte varför men fikc bara en inpuls att skriva här igen, trotts att det kanske inte är någon som tittar in här för att läsa(?) men fick bara lust att skriva av mig lite.. var som sagt himla länge sen sist jag skrev, men kanske är det dags att börja om? har faktikst hunnit hända en hel del sen jag sist berättade om min ohändelserika vardag. har klarat gesällen, jippie! har tagit studenten, har blivit sambo med (ibland) världens underbarste pojkvän, har fått mig ett jobb så att jag äntligen kan tjäna mina egna pengar, har hunnit med en underbar resa till varmare länder och så vidare och så vidare.. men det var nog och dåtiden, vad händer nu då?
idag har jag varit ledig från jobbet och har då passat på att vara snäll med min mamma och fixat till hennes hår, hon brukar på något konstigt vis trotts allt hon gör för mig hamna sist på fixar listan, vet inte hur? sen hade jag och min mor turen att bli bjuden på en fantastisk god middag hos min kära syster! när maten var intagen och magen proppfull begav vi oss mot forum och biografen vilken visade flickan som lekte med elden, hade inte så höga förhoppningar på filmen efter allt man hört om den men tyckte att den var riktigt bra och läskig.. nu sitter jag här och lyssnar på lars winnerbäcks nya skiva, som godis för öronen! i handen har jag en varm o go tekopp, men ändå är inte känslan i kroppen den ultimata. är lite mörkrädd ska jag berätta för er mina vänner.. hela huset är tomt på folk och jag är helt själv.. inte min favorit! saknar min prins som är i jäkna med grabbarna, önskar han var här och diggade musik med mig och mös. men men. är allt för bortskämd med folk omkring mig! nej nu ska jag ta och krypa i sängs så att jag orkar med morgondagen..
då får vi se hur länge det dröjer innan jag dyker upp här näste gång.??..
a


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusten tack för klippningen mm i dag, blev riktigt nöjd...men man kan ju inte bli annat med dig :-)

Kul att få en kväll med mina döttrar, vi får väll se till att vi får en Stockholms helg igen tillsammans till våren när syster är åter...



kram mamma i l y

2009-09-20 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0